MØD DE NOMINEREDE TRUE TALENTER

13. oktober 2017

De tre nominerede er udvalgt blandt en lang række talenter fra reklamefilmbranchen, som alle er blevet indstillet af chefer på bureauer og produktionsselskaber.


DE NOMINEREDE:



 

Marc Louis Sutton (instruktør)

Indstillet af: Christian Juliussen, exec. creative producer, Shoot Happens

"Marc er en meget intelligent og vellidt instruktør der bruger alle sine vågne timer på sin passion som instruktør. Alle der arbejder med ham bliver smittet af hans gejst og arbejdsmoral. "

Se nogle af Marcs film:

Black Dog

Komplett Umulig for Komplett.no




Lasse Elgård Vintersbølle (Creative Producer)

Indstillet af: Thomas Adamsen, Chief Creative Officer & Partner, Hjaltelinstahl

"Lasse bevæger sig på et æstetisk og håndværksmæssigt meget højt niveau, og har været en af de bærende kreative kræfter bag Telias nye film kommunikation ”Lad dig ikke begrænse”.

Se nogle af Lasses film:

Telia - Lad dig ikke begrænse (Trailer)

Telia - Lad dig ikke begrænse (Bruno online dokumentar)



Lærke Herthoni (instruktør)

Indstillet af: Thor Brammer Jacobsen, Executive Producer, New Land 

"Hun arbejder nu på et internationalt niveau, og mod et endnu højere professionelt niveau som instruktør. Hendes karriere har hurtigt taget fart, og det ser ikke ud til at stoppe her. 

Se nogle af Lærkes film her.

 

Kort om The True Talent - TV 2 Prisen
Vinderen af de tre nominerede offentliggøres til The True Award fredag den 3. november.

Vinderen af The True Talent - TV 2 Prisen modtager, ud over en statuette, også en billet til Cannes Lions 2017, sponsoreret af TV 2.

"Talentprisen er interessant for TV 2 at gå ind i som et stærkt supplement til de øvrige aktiviteter, hvor vi støtter de unge talenter i branchen – via bl.a. Young Lions og via vores involvering i den nye reklameuddannelse, Hybrid Agency Program. Som Danmarks største kommercielle mediehus føler vi et ansvar for at medvirke til at styrke, støtte og belønne de unge talenter – til glæde for dem selv, men også for branchen og annoncørerne", siger Jacob Fischer-Nielsen, chef for TV 2 Kommercielle Partnerskaber.
 

 

ARRANGØRER

SAMARBEJDSPARTNERE