Rebranding af the TRUE award

Rebranding af the TRUE award

Simon Engstrøm, Creative Director hos Seligemig

Fotocredit: Michael Langhoff

Rebranding af the TRUE award

Efter en længere pause, er the TRUE award nu tilbage for fuldt drøn med nye priser og et helt nyt look & feel. Det er Seligemig, der står bag rebrandingen. 

Opgaven for the TRUE award var at skabe en ny visuel identitet og et kreativt koncept. Vi synes, at “trappen” fra logoet er en virkelig fin tanke, så den valgte vi at beholde. Faktisk har vi prøvet at hylde den, ved at bruge den endnu mere end førhen, både i mønstre overlays og andre materialer. Vi har dog lagt vægt på at give udtrykket mere kulør og arbejdet med at få TRUE mere frem. Det sidste opleves nok mest i det kreative koncept som også snart kommer på på banen

Simon Engstrøm, Creative Director hos Seligemig

Simon Engstrøm har været inde over den nye konceptudvikling siden årsskiftet, og vi glæder os meget til at udfolde alle de kreative idéer sammen.